Tuesday, March 17, 2009

不想了

昨天看到她哭。我不知道她为什么哭,可能是看到了吧。我不确定,只是在写得时候有这样的预感。其实,我这次有点不太想知道,因为不想再解释(如果真的因为这样)。既然我也下了出来也不必怕些什么了。这次想再自私多一次,对不起。但我们真的是个性差别很远,我并没有责怪的意识。你并没有错。

当然我不希望她是因为看到才哭的。昨天因该是我第一次看到她哭到那么厉害吧。所以我想她应该不会因为我这一点小事哭吧。问过她,没回答。我也不想多追问了,到她真地问我时,可能我也会说不出话吧。

我想她也不会可能我这样写而哭的吧?因为感觉上我没有在她心里占那么重要的位子。可能想多了吧。
可悲的我,原来我都不太会和别人相处,还一直以为自己在这方面做得很好。




4 comments:

Unknown said...

wow...so make me feel wanna cry..although i am a guy, but sometimes , i figured tat crying makes me feel better....u doing right thing...let her to be alone,...but sometimes u can lend your frens your shoulder for them to cry...tat will make them feel better....juz let them cry if they willing to cry....

T.T

Anonymous said...

if u so unhappy because of ur 'BEST FRIEND', den dun talk with HER lor. make urself so angry or wateva feeling for wat? different person different characteristics, u oso know that, so dun stubborn for wat? make urself angry for keep feed? den i suggest u go London Weight Management! u oso studing food sciences, think about other good for u THINGS, dun always think -ve.

~M3e MaY~ said...

子叶,
Crying will really feel better but i seems hurt her so much,but for me i juz dowan to think about it any more~

~M3e MaY~ said...

MC,
U r rite...anyway i will nt keep "feed" ok...i still know wat i should not do....by the way i really hope to noe who r u? r u my fren? really curious wit u